Regulamin (ważny od 1 stycznia 2023r.)
(poprzedni regulamin, ważny do dnia 2022-12-31 znajduje się tutaj).
Dane firmy: KomBo Krzysztof Bobek
ul. Szarych Szeregów 7 lok. 50
32-065 Krzeszowice
NIP: 6792389895
REGON: 120154581
Nr 7642/2005 w ewid. działalności gosp. prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa
1. Wszystkie ceny w podane na stronach Sklep Internetowy KomBo są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Dla wygody klientów instytucjonalnych mniejszą czcionką podane są także ceny netto, bez podatku VAT.
2. Wszystkie nowe produkty nie posiadają wad i zostaną dostarczone bez wad, zostały wprowadzone legalnie na rynek polski, ponadto objęte są gwarancją oraz rękojmią; szczegółówy okres ochrony gwarancyjnej jest prezentowany w opisie każdego produktu.
3. Na każdy zakupiony w Sklep Internetowy KomBo produkt(-y) zostanie wystawiony dowód zakupu, w postaci paragonu lub faktury VAT (z wyszczególnioną kwotą podatku VAT).
4. Zakupiony w Sklep Internetowy KomBo produkt(-y) zostanie wysłany do klienta w ciągu 1-3 dni roboczych, w przypadku produktów dostępnych na zamówienie lub wymagających dodatkowej obsługi- termin wysyłki zostanie uzgodniony z klientem.
5. Umieszczenie produktu(-ów) w koszyku nie zobowiązuje do zakupu.
6. Informacje zawarte na stronach internetowych Sklep Internetowy KomBo nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu produktu(-ów) na warunkach podanych w opisie produktu(-ów).
7. Zawarcie umowy następuje po potwierdzeniu przez Sklep Internetowy KomBo oferty (potocznie: zamówienia) złożonej przez klienta. Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny za zamówiony(-e) produkt(-y) oraz za koszty dostawy nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia oferty (zawarcia umowy) przez Sklep Internetowy KomBo, chyba że płatność ma nastąpić przy odbiorze (pot. przesyłka pobraniowa, pobranie). W przypadku wystąpienia zwłoki Sklep Internetowy KomBo może wyznaczyć dodatkowy temin na dokonanie zapłaty z zastrzeżeniem, że jego niedotrzymanie skutkować będzie odstąpieniem od umowy.
Przeczytaj także nasze zasady dot. płatności i dostawy.7a. (usunięty)
7b. Sklep Internetowy KomBo umożliwia realizowanie płatności kryptowalutami: Bitcoin (BTC), Bitcoin Cash (BCC), Ethereum (ETH), DASH (DSH), Litecoin (LTC), Zcash (ZEC) za zamówienia o wartości min. 250PLN i maks. 7500PLN w Systemie płatności elektronicznych

wg procedury:
- Po złożeniu zamówienia zamawiający wyświetla okno płatności kryptowalutą
zgodnie z wybraną przez siebie kryptowalutą,
- Okno płatności kryptowalutą
prezentuje informacje dot. złożonego zamówienia oraz informacje niezbędne do realizacji transferu środków (kwota kryptowaluty oraz adres portfela docelowego),
- Wyświetlenie okna płatności kryptowalutą
jest każdorazowo odnotowywane oraz dodatkowo potwierdzane wiadomością wysyłaną na adres poczty elektronicznej zamawiającego,
- Zamawiający ma 30 minut na wykonanie transferu środków od momentu wyświetlenia okna płatności kryptowalutą
,
- Jeżeli transfer środków zostanie wykonany po upływie 30 minut od momentu wyświetlenia okna płatności kryptowalutą (upływający czas liczony jest od czasu zawartego w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej zamawiającego)- środki te mogą zostać zwrócone a od zwracanej kwoty zostanie potrącony koszt transferu zwrotnego (odpowiednio: BTC: 0.0005, BCC: 0.001, ETH: 0.005, DASH: 0.002, LTC: 0.002, ZEC: 0.005),
- Aby czas transferu był jak najkrótszy zalecamy ustawienie minimalnej (lub wyższej) opłaty (tzw. fee) za transfer kryptowaluty, zgodnie z jej wysokością określoną w oknie płatności kryptowalutą.
- W przypadku rażącego przekroczenia czasu transferu środków- będziemy sprawdzać wysokość opłaty (fee) za transfer kryptowaluty, jeśli będzie ona równa lub wyższa od opłaty sugerowanej (patrz: podpunkt regulaminu powyżej) będziemy się starać akceptować każdy taki transfer kryptowaluty i odrzucać transfer jedynie w najbardziej skrajnych/niekorzystnych finansowo dla Sklep Internetowy KomBo przypadkach,
- Zapłacona kwota kryptowaluty musi być zgodna z kwotą prezentowaną w oknie płatności kryptowalutą
, jakiekolwiek zmiany tej kwoty mogą spowodować odrzucenie płatności, transfer zwrotny oraz potrącenie kosztu wykonania transferu zwrotnego (odpowiednio: BTC: 0.0005, BCC: 0.001, ETH: 0.005, DASH: 0.002, LTC: 0.002, ZEC: 0.005) ,
- Każde kolejne wyświetlenie okna płatności kryptowalutą
powoduje dezaktualizację wszystkich poprzednich kwot do zapłaty (chyba że okno płatności kryptowalutą zostanie wyświetlone po prawidlowym wykonaniu transferu środków- wtedy ten przepis nie obowiązuje); obowiązuje kwota z okna płatności kryptowalutą, które zostało wyświetlone jako ostatnie,
- Koszt obsługi płatności kryptowalutą wynosi 2% dla zamówień o wartości (wraz z kosztem dostawy) poniżej 1000.00PLN lub 1.5% dla zamówień o wartości (wraz z kosztem dostawy) od 1000.00PLN wzwyż,
- Istnieje możliwość zmiany kryptowaluty jaką zamawiający chce zapłacić za złożone zamówienie- w takim przypadku prosimy o kontakt, najlepiej pocztą elektroniczną,
- Walutą dokumentu sprzedaży wystawionego do złożonego zamówienia i opłaconego kryptowalutą będzie PLN,
- W przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny i zwrotu zakupionego towaru, lub w przypadku reklamacji zakończonej wystawieniem korekty do dokumentu sprzedaży- zamawiający otrzyma zwrot wartości towaru z dokumentu sprzedaży w PLN (reklamację i odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni szczegółowo regulują odpowiednio pkt 9 i pkt 11 regulaminu), nie jest możliwy zwrot / transfer zwrotny kryptowaluty,
- Sklep Internetowy KomBo zastrzega sobie prawo do unieważnienia transakcji kryptowalutami z ważnych przyczyn (w tym w przypadku znacznego spadku kursu kryptowaluty)- w takim przypadku środki zostaną zwrócone na adres nadawcy bez potrącenia kosztu wykonania transferu zwrotnego,
- System płatności elektronicznych
nie jest pośrednikiem płatności ani nie świadczy usług płatnicznych,
- Więcej informacji o Systemie płatności elektronicznych
znajdziesz tutaj (https://www.elektrokasa.pl).
7c. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest
Blue Media S.A. 
(BLIK lub tzw. szybki przelew).
8. Umowa pomiędzy klientem a Sklep Internetowy KomBo dot. zakupu produktu(-ów) ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji złożonego zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia jest adres dostawy wskazany przez klienta; jeśli został uzgodniony odbiór osobisty- miejscem spełnienia swiadczenia jest siedziba Sklep Internetowy KomBo.
9. Procedura reklamacji zakupionego w Sklep Internetowy KomBo produktu(-ów):
- w przypadku wadliwego działania zakupionego produktu(-ów) - zalecamy jak najszybsze wypełnienie i wysłanie formularza reklamacyjnego RMA lub bezpośredni kontakt na adres email biuro@kombo.krakow.pl, telefonicznie lub listownie,
- po zgłoszeniu reklamacji z wykorzystaniem formularza reklamacyjnego RMA, reklamujący otrzyma potwierdzenie rejestracji reklamacji oraz wszelkie niezbędne informacje dot. dalszego procesu reklamacji,
- w przypadku wysyłki reklamowanego produktu(-ów) do Sklep Internetowy KomBo- produkt(-y) powinien posiadać oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze, gwarantujące odpowiednią ochronę podczas transportu oraz powinien zostać wysłany wraz z kompletnym wyposażeniem (kable, sterowniki, dodatki itd.) z jakim został zakupiony,
- z zapisami na karcie gwarancyjnej gwaranta Sklep Internetowy KomBo można się zapoznać klikając tutaj (https://www.kombo.krakow.pl/doc/gwarancja.pdf),
- w przypadku gdy produkt(-y) jest objęty gwarancją producenta, obowiązują warunki opisane w karcie gwarancyjnej producenta- dołączonej do zakupionego produktu(-ów),
- w przypadku gdy kupującym nie jest konsument wyłącza się przepisy dot. rękojmi w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
10. Adresem dla reklamacji jest: KomBo Krzysztof Bobek, Szarych Szeregów 7 lok. 50, 32-065 Krzeszowice, przy czym ze względów formalnych i organizacyjnych prosimy o uprzednie wypełnienie i wysłanie formularza reklamacyjnego RMA (patrz punkt 9).
11. Procedura odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyn i zwrotu zakupionego w Sklep Internetowy KomBo towaru:
- zasady odstąpienia od zawartej umowy reguluje Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania rzeczy lub w przypadku usługi - od dnia zawarcia umowy,
- prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru posiada konsument oraz osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (zgodnie z Art. 38a ustawy),
- aby odstąpić od umowy kupujący powinien wysłać odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- prosimy o przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu towaru wraz ze zwracanym towarem; przesyłkę należy nadać na adres: KomBo Krzysztof Bobek, Szarych Szeregów 7 lok. 50, 32-065 Krzeszowice,
- prosimy aby zwracany towar zawierał wszystkie elementy i wyposażenie z jakim został zakupiony,
- prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku rozpakowania (po ich dostarczeniu) nagrań dźwiękowych lub wizualnych, programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu,
- prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy, jeśli przedmiotem jej świadczenia jest produkt(-y) dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy,
- Sklep Internetowy KomBo nie ponosi kosztu odesłania towaru, koszt odesłania zwracanego towaru pokrywa kupujący,
- w przypadku stwierdzenia, że zwracany towar posiada uszkodzenia lub ślady używania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy powodujące zmniejszenie wartości zwracanego towaru, możliwe jest dokonanie potrącenia części wpłaconej kwoty, jako odszkodowanie za doprowadzenie towaru do stanu pierwotnego lub jeśli jest to niemożliwe- za zmniejszenie wartości zwracanego towaru,
- zwrot zapłaconej kwoty nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy z zastrzeżeniem Art. 32 ust. 3 ww Ustawy.
12. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklep Internetowy KomBo:
- wymagane jest dowolne urządzenie, umożliwiające przeglądanie stron WWW z wykorzystaniem tzw. przeglądarki internetowej, obsługującej standard HTML5, CSS3 i język JavaScript oraz włączona jest obsługa plików "cookies". Zalecane jest korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer (minimum wersja 10), Firefox, Chrome, Opera, Safari.
- sugerowana minimalna rozdzielczość ekranu wynosi 640px x 480px, urządzenie i/lub przeglądarka powinny mieć możliwość powiększania i pomniejszania obrazu,
- posiadanie adresu poczty elektronicznej, z możliwością odbierania, czytania, redagowania i wysyłania wiadomości.
13. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: https://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Konsumenci" i dalej: "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
14. W związku z wejsciem w życie w dniu 25 maja 2018r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (zwane dalej "RODO") informujemy:
- administratorem podanych w toku składania zamówień lub reklamacji jest firma KomBo Krzysztof Bobek z siedzibą w Krzeszowicach (32-065), ul. Szarych Szeregów 7 lok. 50 - zwana dalej "Administratorem",
- kontakt z Administratorem: biuro@kombo.krakow.pl, tel. 12 398 22 26,
- podane w trakcie procesu składania zamówienia lub reklamacji dane osobowe zostaną wykorzystane do realizacji zamówień lub reklamacji,
- dane osobowe zbierane są na podstawie udzielonych zgód w trakcie procesu składania zamówienia lub reklamacji,
- dane osobowe będą przekazywane podmiotom (spedytorom) realizującym dostawę zamówionego towaru,
- dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat, w szczególnych przypadkach okres ten może być przedłużony - celem jest zapewnienie odpowiednich informacji dla procesów reklamacyjnych,
- informujemy o prawie do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, zgłoszenia sprzeciwu, ograniczenia ich przetwarzania- w tym celu prosimy o kontakt z Administratorem,
- informujemy o prawie do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia przekonania że Administrator narusza przepisy RODO
15. Wszelkie inne zagadnienia nie ujęte w niniejszym regulaminie będą rozpatrywane z zastosowaniem obowiązujących przepisów prawa.
www.kombo.krakow.pl