Najczęściej zadawane pytania:
Jak mogę uzyskać informację na temat urządzenia / oprogramowania / usługi, która mnie interesuje?
Zadzwoń do nas na numery podane w zakładce "Kontakt", lub wyślij wiadomość email, w której podaj:
Nazwę urządzenia / oprogramowania lub usługi,
Twoje pytania,
Numer telefonu oraz godziny kiedy będziesz dostępny pod tym numerem
Oddzwonimy do Ciebie w podanych godzinach i postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Jeżeli nie uda się nam skontaktować z Tobą telefonicznie - wyślemy wiadomość email z odpowiedziami.
Kupiłem urządzenie ale nie potrafię go uruchomić / skonfigurować. Co mam zrobić?
Zadzwoń do nas na numery podane w zakładce "Kontakt", lub wyślij wiadomość email, w której podaj:
Nazwę, typ/model urządzenia,
Numer faktury i datę sprzedaży
Dwa - trzy krótkie zdania opisujące twój problem,
Numer telefonu oraz godziny kiedy będziesz dostępny pod tym numerem
Oddzwonimy do Ciebie w podanych godzinach i postaramy się rozwiązać Twój problem.
Jeżeli nie uda się nam skontaktować z Tobą telefonicznie - wyślemy wiadomość email z rozwiązaniem problemu.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście, sklep internetowy KomBo jest czynnym płatnikiem VAT i wystawiamy faktury VAT zarówno dla podmiotów gospodarczych jak i (na życzenie) dla klientów indywidualnych.
Uwaga: w przypadku produktów zakupionych wysyłkowo - zarówno dowód zakupu jak i gwarancja może być wysłana osobno - pocztą.
Czy kupując u was sprzęt komputerowy / urządzenie otrzymam gwarancję?
Oczywiście, sprzedajemy nowy sprzęt / urządzenia z gwarancją, w zależności od producenta/ modelu gwarancja opiewa na 12-60 miesięcy.
W przypadku produktów z wyprzedaży - gwarancja opiewa najczęściej na 3 miesiące, w tym przypadku prosimy o kontakt w celu otrzymania dodatkowych informacji dot. produktu.
Uwaga: w przypadku produktów zakupionych wysyłkowo - zarówno dowód zakupu jak i gwarancja może być wysłana osobno - pocztą.
Jak zrobić zakupy w waszym sklepie internetowym?
1. Skorzystaj z rozwijanego menu po lewej stronie albo użyj wyszukiwarki aby znaleźć interesujący Cię produkt. Staraj się wpisywać w wyszukiwarce tylko istotne informacje np. nazwę producenta, typ/model:
jeżeli w wyszukiwarce wpiszesz : "Gigabyte karta graficzna GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X" - to najprawdopodobniej nic nie znajdziesz
jeżeli w wyszukiwarce wpiszesz : "Gigabyte RTX 3080" - masz duże szanse na znalezienie produktu(-ów)
2. Jeżeli w środkowym panelu pojawi się kilka pozycji - kliknij na tą, którą jesteś zainteresowany - zobaczysz jej opis.
3. Klikając na przycisk "dodaj do koszyka" dodasz produkt do koszyka
4. Jeżeli chcesz jeszcze zakupić inny(-e) produkt(-y) - postępuj wg pkt. 1-3
5. Jeżeli wszystkie produkty ktore chcesz zakupić znajdują się w koszyku - kliknij na ikonkę koszyka, która znajduje się w górnym rogu po prawej stronie
6. Możesz zmienić liczbę produktów które chcesz zakupić wpisując ich liczbę w polu "Ilość" - pamiętaj o kliknięciu na przycisk "Przelicz koszyk"
7. Jeżeli chcesz usunąć jakiś produkt z koszyka - kliknij przycisk "Usuń" lub wprowadź cyfrę "0" (zero) w polu "Ilość" i kliknij na przycisk "Przelicz koszyk" - produkt zostanie usunięty z koszyka
8. Jeżeli w koszyku znajdują się już wszystkie produkty które chcesz zakupić - kliknij na przycisk "Złóż zamówienie" - zostaniesz przeniesiony do formularza, w którym podasz swoje dane (pamiętaj aby sprawdzić ich poprawność przed zatwierdzeniem zamówienia)
9. Po zatwierdzeniu zamówienia zobaczysz komunikat o wysłaniu zamówienia, otrzymasz także powiadomienie na swoją skrzynkę pocztową. W powiadomieniu znajdziesz odnośnik, dzięki któremu będziesz mógł na bieżąco śledzić stan swojego zamówienia
Mamy nadzieję, że zakupy u nas będą dla Państwa łatwe i przyjemne, staraliśmy się stworzyć sklep internetowy w najwyższym stopniu przyjazny dla klientów.
Jakie są koszty wysyłki towaru?
Koszt transportu podany jest w opisie każdego produktu, są to koszty orientacyjne ale mogą się zmienić tylko w nielicznych przypadkach. Jeżeli nastąpiłaby taka sytuacja - klient, który złożył zamówienie zostanie o tym powiadomiony przez naszego pracownika.
W przypadku zakupu większej ilości produktów - klient zostanie powiadomiony o całkowitych kosztach transportu, może też sprawdzić jaki jest koszt transportu - klikając na odnośnik do stanu zamówienia, który znajduje się w wiadomości email (powiadomieniu o złożeniu zamówienia).
W przypadku zamówienia minimum 5 sztuk produktów na kwotę minimum 1500zł i opłacenia zamówienia przelewem - przesyłka zostanie wysłana na nasz koszt (nie dotyczy produktów wielkogabarytowych).
Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?
Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.
Czy mogę towar zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu?
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulaminem naszego sklepu.
Chciałbym złożyć reklamację na zakupiony produkt. Co mam zrobić?
Proszę wypełnić i wysłać
formularz reklamacyjny RMA
Wszelkie informacje dot. procedury reklamacji otrzymają Państwo na podany adres email.
Dodatkowo informacje dot. reklamacji znajdują się w naszym regulaminie.
Czy za zakupy mogę zapłacić kryptowalutą?
Tak, przyjmujemy płatności kryptowalutami za pośrednictwem naszego systemu płatności ElektroKasa.
Więcej informacji na temat płatności kryptowalutami można przeczytać w naszym
Regulaminie.