Informacje dot. płatności i dostawy
1. Koszt wysyłki jest prezentowany w opisie każdego produktu a także jest
automatycznie obliczany dla wszystkich produktów znajdujących się w koszyku. Dotyczy to także przesyłek "za pobraniem". Tylko w sporadycznych przypadkach koszt wysyłki może być inny od podanego - w takim przypadku niezwłocznie się z Państwem skontaktujemy.
1a. Jeśli kwota zamówienia wyniesie minimum 1500zł, zamówionych zostanie 5 sztuk produktów i jako forma płatności wybrana zostanie przedpłata przelewem na konto w banku- zamówione produkty wyślemy na nasz koszt. Bezpłatna przesyłka nie obowiązuje w przypadku zamówienia produktu(-ów) wielkogabarytowego(-ych).
2. Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone przelewem na konto w banku przed godz. 11:30 (liczy się moment zaksięgowania przelewu na naszym koncie) -
dołożymy wszelkich starań, aby produkt(-y) został wysłany do klienta jeszcze tego samego dnia, pod warunkiem że produkt (lub wszystkie zamówione produkty) będzie dostępny.
3. Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godz. 14:30 i zostanie wybrana forma płatności "za pobraniem" -
produkt(-y) zostanie wysłany najpóźniej następnego dnia roboczego, pod warunkiem że produkt (lub wszystkie zamówione produkty) będzie dostępny i zamówienie zostanie potwierdzone telefonicznie (niezbędne w tym przypadku jest podanie w danych do zamówienia prawidłowego numeru telefonu kontaktowego).
4. Jeżeli klient złoży zamówienie z opcją płatności przelewem na konto a następnie otrzyma od Sklep Internetowy KomBo wiadomość email, która poinformuje, że
produkt (-y) jest dostępny i został zarezerwowany - oznacza to, że zamówienie zostało przez Sklep Internetowy KomBo potwierdzone, umowa została zawarta, a zamówiony produkt (-y) zostanie wysłany po zaksięgowaniu przelewu na koncie Sklep Internetowy KomBo. Na płatność przelewem oczekujemy do 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia i wysłania do klienta danych do wykonania przelewu na konto bankowe. Po tym czasie, w przypadku nie zaksięgowania przelewu- do klienta moze zostać wysłana informacja z dodatkowym terminem na wykonanie płatności z zastrzeżeniem, że niedotrzymanie terminu może skutkować anulowaniem zamówienia i odstąpieniem od umowy.
5. (usunięty)
6. (usunięty)
7. Przesyłki wysyłamy korzystając z usług firmy kurierskiej UPS, DPD, Schenker, FedEx lub InPost, czas dostawy w znakomitej większości przypadków to 1 dzień roboczy.
8. W sporadycznych sytuacjach, jeśli jest taka możliwość, wartość produktu (-ów) jest niewielka a klient wyraża takie życzenie, możemy przesyłkę wysłać korzystając z usług Poczty Polskiej- lecz w tym przypadku nie możemy zagwarantować dostawy w ciągu 24 godzin.
9. Wszelkich informacji związanych z dostawą udzielamy telefonicznie pod numerami: 12 398-22-26 lub 504-108-612 a także na email (
biuro@kombo.krakow.pl - proszę w temacie wiadomości wpisać numer zamówienia).